משלוח חינם עד הבית מעל קנייה 350 ₪ הצטרף לחבר מועדון וקבל 40 ₪  משלוחים לכל הארץ משלוחים גם לחו'ל דרך החנות ב'אטסי'

המדריך האולטימטיבי לקניית מתנות ליום האם

יום האם מהווה הזדמנות מצוינת להביע אהבה, הערכה ואכפתיות כלפי האישה שילדה וגידלה אותנו, ובמיוחד לשמח אותה באמצעות מתנה שהיא באמת תאהב. כמובן שכל אישה, כל אמא, והטעמים וההעדפות שלה. במידה ואתם אובדי עצות בנוגע לקניית מתנות ליום האם, או סתם מחפשים אחר רעיונות מוצלחים נוספים למתנות, להלן המדריך האולטימטיבי בנושא –

להתחיל מהדברים הבסיסיים שתמיד משמחים ומראים על התחשבות ואהבה

אחד הדברים הראשונים שניתן לעשות על מנת להבטיח קניית מתנות הולמת ומספקת עבור יום האם, הוא להתחיל מקנייה של כמה דברים "בסיסיים" אשר תמיד משמחים ומאירים את היום. למשל – זר פרחים ו/או בונבוניירה של שוקולדים טעימים.

בנוסף לאלו, תמיד ניתן ומומלץ ביותר גם לכתוב משהו מהלב – ברכה כלשהי עם הקדשה אישית וכמה מילות תודה, הוקרה והערכה לאחת הנשים החשובות ביותר בחיינו.

ברגע שעשינו את הבסיס הזה, כבר הארנו לאמא את היום ונתנו לה להרגיש אהובה, שמשפחתה חושבת עליה ומעריכה אותה. מכאן והלאה, השאר יהיה בונוס משמח…

להשלים את הדברים הבסיסיים עם מתנה מושקעת – תכשיט יפה ואלגנטי שיתאים לסגנון שלה

במידה ואינכם בטוחים מה לקנות מלבד לפרחים, כתיבת ברכה וכיוצ"ב, תמיד ניתן ללכת על תכשיט יפה. כמעט כל אישה בעולם אוהבת תכשיטים מסוגים מסוימים, וגם אם מדובר במישהי שבדרך כלל אינה עונדת תכשיטים, כמעט תמיד ניתן למצוא משהו שהיא תאהב ואולי תשמח לענוד לאירועים מיוחדים. זו יכולה להיות מתנה מושלמת אשר תסגור את הסיפור ותאפשר לאמא להיזכר בכם בכל פעם שהיא עונדת תכשיט זה.

על מנת למצוא את התכשיט המתאים כדאי לעשות מעט "מחקר" ולנסות ולשים לב אילו תכשיטים עונדת אמא מפעם לפעם, או אילו ענדה באירועים חגיגיים לאורך השנים. כך נוכל להבין גם אילו סוגי תכשיטים היא אוהבת (טבעות, צמידים, שרשראות וכיוצ"ב) וגם מהו הסגנון הכללי שהיא מעדיפה (למשל – אבני חן, זהב, כסף וכו').

לאחר שהבנו את זה ניתן לחפש אונליין אחר משהו שיתאים לה, וכמובן שגם לא מזיק להתייעץ עם חברות קרובות שלה ועם אנשים שקרובים אליה אשר אולי יוכלו לייעץ. בכל מקרה, כדאי לקנות את התכשיט עם אפשרות להחלפה, כך שבמידה ותרצה בכך היא תוכל להחליפו בעצמה.

אחרי הכל, הכוונה היא מה שמשנה…

אלו הן מתנות שניתן לקנות עבור כל אמא ליום האם, ובמיוחד במקרה של המתנות ה"בסיסיות" יותר ברור כי כמעט כל אמא תאהב מתנות מסוג זה. אך אפשרות נוספת היא פשוט לשאול אותה – "מה היית שמחה לקבל מאיתנו ליום האם?". גם זו תמיד אופציה, שמראה על לא פחות אכפתיות…

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזור לחנות
    דילוג לתוכן