משלוח חינם עד הבית מעל קנייה 350 ₪ הצטרף לחבר מועדון וקבל 40 ₪  משלוחים לכל הארץ משלוחים גם לחו'ל דרך החנות ב'אטסי'

המדריך המלא לאבני זירקוניה והשימושים שלהן

מהי אבן זירקוניה?

זירקוניה הוא חומר גבישי המשמש בתעשיות רבות. הוא משמש לעתים קרובות כחלופה ליהלומים.

ישנם סוגים רבים של זרקונים, כגון סינתטיים וטבעיים. זרקוניה שגדלה במעבדה היא הסוג הנפוץ ביותר של זרקוניה וניתן ליצור אותה על ידי חימום תערובת של תחמוצת זירקוניום ואבקת תחמוצת בורון בטמפרטורות גבוהות.

אבני זירקוניה הן סוג של אבן מעשה ידי אדם. הם נוצרים על ידי שילוב זירקוניום דו חמצני עם חומרים אחרים כמו תחמוצת אלומיניום, בורון ניטריד ותחמוצות שונות אחרות.

השם "זירקוניה" נגזר מהמינרל זירקון, המורכב מסיליקט זירקוניום. זירקונים הם סוג של אבן חן בעלת צבע וברק מובהקים.

זירקונים שימשו בתכשיטים במשך אלפי שנים מכיוון שניתן לחתוך אותם לצורות רבות ושונות כדי ליצור מגוון של עיצובים יפים.

כיצד לקנות זירקוניה?

יהלומים הם לא אבן החן היחידה שיכולה לגרום לבחורה להשתגע. זירקונים הם גם בחירה פופולרית לתכשיטים, והם מגיעים בכל הצורות, הגדלים והצבעים.

לפני שאתם קונים זירקונים, יש כמה דברים שצריך לדעת עליהם. למשל, ניתן למצוא זירקונים בצבעים רבים ושונים ומחיריהם תלויים בגודל ובאיכות האבן.

זירקון היא אבן חן שלעתים קרובות מתבלבלת עם אבני חן אחרות כמו ספיר ויהלום. מדריך זה יעזור לך לקבל החלטה מושכלת בעת רכישת זירקונים.

השאלה הראשונה שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא מאיפה אתם רוצים לקנות את הזרקונים שלכם. התשובה לשאלה זו תלויה בסוג הזרקון שתרצו לקנות, טווח המחירים ומיקום הרכישה. אם אתם מחפשים אבן חן איכותית, אז הכי טוב יהיה לכם לפנות ישירות לתכשיטן או לחנות תכשיטים על מנת לקבל את מבוקשכם. אם, לעומת זאת, אתם מחפשים אפשרות זולה יותר, אז עדיף לרכוש אבנים ברשת האינטרנט.

כיצד לטפל בזירוקניה

זירקונים הם סוג פופולרי של אבני חן המשמשות בתכשיטים. למרות שהם לרוב זולים וקטנים, ניתן לחתוך אותם לגדלים גדולים יותר כדי להפוך אותם לבעלי יותר ערך. כדי לטפל בזרקונים שלכם ולשמור אותם לטווח הרחוק, עליך לנקות אותם עם מטלית רכה או מברשת עדינה כדי להסיר אבק ולכלוך. לאחר מכן, יש לאחסן אותם במקום יבש עם לחות נמוכה והרחק מאור שמש ישיר.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזור לחנות
    דילוג לתוכן